Olasz Anikó Honlapja

nagyon boldog ezt kívánja Somy neked Szimba barátod*** kalap rózsa párna Barátság élet mely sok szívet éltet ez jó érzés mindenkinek ha szív szeret szívből érzi hát lélek kereslek barátom nyújtanád felém kezed de el nem érlek mert csak képzeletben élek mely hozzád vezet igaz csak gépen létezek de nagyon várlak téged szememben mit nem látsz csak öröm könnye csillog attól hogy itt vagy velem látom betűidet köszönöm szépen hogy barátod lehetek***barátság, érzés, élet, Szőnyeg röpüljön felhők felett melyet varázslatos erő hajt motorja legyen barátság szeretet mi éltessen minket Szimbát és Vikket az asztalhoz üljünk le mint két jó barát mint ha igazából találkoznánk pedig nem csak gépi szívünk az mi egymásra talált de attól még mi lehetünk barátok a chaten ugye? kérdi Szim Viktorját barátját lepedő mi nem kabát azét terítsd hátadra meg ne fázz mert aggódna érted egy jó barát ha bajod esne könnyezne chat barátod Szimbád***asztal, lepedő, szőnyeg Kulcs mely szívemet nyitja elveszett sajna Szim kér titeket barátokat keressétek újra akadjatok rá a kulcsra mi baráti szívem nyitja s ha meg találjátok az elveszett kulcsot no akkor lesz Szim nagyon-nagyon boldog Anyai szívem szívből szeret téged te édes piciny gyermek kit szívem alatt hordtam s kilenc hónapot vártam jöttére míg el jött végre a várva várt pillanat hogy megpillanthatom gyermekem arcocskáját ölelő karomba vehetem szerethetem, védem, óvom minden bajtól mint eddig tettem mert az én édes piciny gyermekem s kiolvasom tengerkék szemei úgy tükrözik vissza nekem hogy gyermekem is szívből szeret engem ezért nagyon boldog anyai szívem****anya, gyermek ,szeretet Erdőbe jártam kocsmára találtam beléptem az ajtón mindjárt kiabáltam adjatok egy korsót telistele sörrel na mi lesz már rajta ! ne soká várassatok mert szomjas vagyok ha nem kapok gyorsan hogy szomjamat oltsam mindjárt meglátjátok hogy méregbe gurulok nyomban s akkor csak török és zúzok meg nem állítotok mert jó erőben vagyok s mindent falhoz csapok hát jobban jártok ha szót fogadtok s rendőrt ne hívjatok Waczakot mert börtönbe rács mögé egy életre bízz nem vonulok hát egy szót se szóljatok ehhez tartsátok magatok most szedem lábaim szaladok futok mint nyúl s itt sem vagyok***erdő, fal, kocsma Üveg hajó jaj de jó Balatonra megy a hajó fut száguldva szél sebesen röpül a magyar tengeren mert hogy a magyar nép így nevezi Balatonját tengerét s nyáron a sok nyaraló, kiránduló, mind ott nyaral az a jó virágzik az üzlet drága ott az élet Waczak ha te is ott pihensz és nyaralsz csak tömött pénz tárcával maradj ha még is elfogyna pénzed ne légy gonosz mérges ördög Lucifer barátom mert különben rá faragsz Jegenye meglepődsz Jegi maradsz jégbe fagysz de majd a Balaton parton a tűző napon napozol kiolvadsz** Balaton, virág, üveg , Csillag mi fenn ragyog tündöklő fénnyel pompázik az te vagy Waczak barátom csillámló patakban kis hajó ring messze távolba egy sziget látszik s ott kinn a parton várok de hiába magányomban s megint csak az égre pillantok s egy baráti csillagot látok az bízz te vagy Waczak barátom ki tündöklő fénnyel pompázik s ez a baráti csillag még sokáig ragyogjon az kívánom vigyázzon rá őr angyalom minden úton hol világít a csillagom az te vagy nekem Szimnek Waczak barátom**sziget, csillag, patak Kalapod elvesztetted? Waczak hát hová tetted ? szobádban keressed hátha ott felejtetted lehet hogy begurult ágyad alá s észre sem vetted hát kukkantson be szemed ágy alá kérlek téged de ha még sem leled hát van még egy tippje Szimnek hogy hol lapulhat kalapod nézd meg szemetesed s láss csodát Waczak ott lapul kalap vegye ki kezed kalapot szemetesből s állj neki kimosni mosó gépel a bacikat irtsd ki gyorsan ha kedvenc kalapod hordani akarod barátom Waczak*** szoba, szemetes, kalap Cigaretta füstje bántja szemem de felteszem nap szemüvegem mind ezt azért teszem hogy a cigaretta füstje ne bántja szemem mert az fájna nekem nagyon hát ezt nem akarhatod barátom Waczak mert akkor vakon az egeremmel sem találkozom nem hogy veled barátom***egér, cigaretta, szemüveg Vödörben cipeled nagy terhed mely nehéz neked Waczak melyet karod már nem bír el fáradt s ezért pihenj le pár órát s ne terheld túl magad gyűjtsd erőt hogy fitt maradj mert holnap is dolgoznod kell majd inkább míg pihensz ragadj tollat barátom s írd le levélbe Szimnek hogy betűid mikor látom úja jössz e mert minden nap nagyon várlak téged Waczak***vödör óra toll Szolárium nap helyett való Waczak barátom bőr barnító chokito mikor a nap még alszik nem kelt még fel no akkor használandó kellene egy csónak vagy inkább egy hajó de milyen hajó? hát mondjuk egy szép nagy luxus hajó de ez a luxus sokba kerül sok melóba lóvéba de igyekvő kitartó vagy ez a most még álom hajó luxus hajó megvalósítható kívánja Szim a sok fáradozás mit e luxus hajóért tettél barátom s sok lóvét bele fektettél most élvezd soká egészséggel*** hajó, csónak, szolárium, Lada láda ha indulna Waczak az lenne csak csoda ha nem vacakolna s be nem krepált volna indulhatna Ausztráliába a kenguruk földjére hazájába egy távoli országba de sajna így esett ez baleset de még is meg esett hogy a Lada vacak autó egy láda soha nem megy Ausztráliába így hát a vers írója Szimba úgy gondolja nagy fordulatot vesz álmodban folytatja visz el téged barátom Ausztráliába hát feküdj vissza ágyikóba s szenderülj mély álomba hogy Szimba elvigyen oda ahová vágynál csak lóvé híján nem jutsz most el oda de Szimba reménykedve reméli hogy a lóvé, pénz, nem lesz ennek akadálya s lesz majd szép nyaraló házad Ausztráliba a kenguruk országába hazájába*** kenguru, Lada, ház ***vége Pók szövi hálóját vízparton várok rád ne vacakolj Waczak barát annyit hát siess mert sötét lesz nem várhatok tovább rád míg pók szövi hálóját mert a pók háló rabul ejti Szimbát és nem engedi élni tovább s nem jött el Waczak barát aki talán megmenthette volna még Szimbát*** háló, pók, vízpart, Szimba fájó szívének elveszett kulcsa s van egy barát egy igaz barát kit Szimba nagyon megbántott teljes joggal ki vívta haragját de kéri bocsánatát s hogy találja meg fájó szívének kulcsát s még ma tárja ki a barátság kapuját, és legyen megint barát***Szimbának egy kívánsága volna a tegnap hervadónak látszó rózsa újra virágozna mint nyíló rózsa a barátság rózsája ****Szimba fájó szíve csak akkor enyhül majd ha igaz barátja rá talál a barátság kapujának kulcsára de messze van igen messze tőle hetedhét országba talán egy hét is lesz mire megtalálja s mert hosszú az odáig vezető út meg pihen kicsit s azért oly sok idő míg barátja vissza tér de Szimbának megéri barátjára várni mert igaz barátra nehéz találni s mert tudja barátja nem hagyja cserben őt soha igyekszik vissza hozza a kulcsolt ami a barátság kapuját nyitja s hogy el ne veszítse soha gyorsan zsebre rakja ....vége Kalapod elvesztetted? Waczak hát hová tetted ? szobádban keressed hátha ott felejtetted lehet hogy begurult ágyad alá s észre sem vetted hát kukkantson be szemed ágy alá kérlek téged de ha még sem leled hát van még egy tippje Szimnek hogy hol lapulhat kalapod nézd meg szemetesed s láss csodát Waczak ott lapul kalap vegye ki kezed kalapot szemetesből s állj neki kimosni mosó gépel a bacikat irtsd ki gyorsan ha kedvenc kalapod hordani akarod barátom Waczak*** szoba, szemetes, kalap Minden álmom az mire nap mint nap vágyom itt a chaten megkapom barátok Ti kik itt vagytok nekem s boldog szív s lélek ha lát szem örömtől csillog könnyezem mert érzem hogy szeretek engem Szimbát csak a búcsú nehéz elmenni lépni tőletek barátoktól azt fájlalom nagyon de nagyon Paplanod húzd fejedre Waczak hogy álmodban ne riadj fel telefon csörgésre ne jusson füledbe annak éktelen kellemetlen zajos csergése s ne zavarja sziesztád semmilyen nesz se még egy icinke picinyke kis egér se ki motoszkál szaladgál meg nem áll csak járkál fel s alá s ezért húzd paplanod fejedre pihend ki magad a csendben aludjál szépet álmodjál álmodban tengeren hajókázzál de ne egyedül magányosan ketten párban szép kislány társaságában ölelő karjában boldogságra találj de ne csak álmodban a valóságban*** telefon, egér, paplan Egy kis madár szállt le otthonnak ablakára csiripelve azt dalolta van egy barát egy jó barát ki meglát örül nekem s kire mindig számíthatok ha gyötrő bánat ül szívemen jön a doki a szívem s lelkem doktorra gyógyírt hozz minden bajomra Tegnap csütörtök este miután elköszönt tőlem barátom mint lobogó tűz mely fájón s kínzón éget s tombol úgy söpör végig rajtam a nagy fájdalom mit barátom távozása már sokadjára okoz nekem de hagy cserben csak időt kért tőlem amit nehezen viselek mert nagy fájdalmat érzek szívemben s lelkemben mely nagyon össze tört hogy leírnom is nehéz mert annyit sírok hogy reszket kezem félelemtől s mert ideges vagyok nagyon s itt ülök bénultan dermedten szememből könny hull sok sok annyi még a tengerben sincs s várom hogy teljenek a napok hogy jöjjön már el az a szép és vidám vasárnapi nap mikor barátom újra belép képernyőm elé és megint vidám legyen szívem lelkem de oly nehéz kivárni az idő múlását a perc s az óra oly lassan telik de várok türelmesen mert ő igaz barát nekem s oly erős lelki barátság köt össze minket barátommal olyan ez mint egy barátság kötél amit nem lehet könnyen elszakítani szimba, szeretet , vers* Szimba nagyon szeret verset írni s barátokat boldoggá tenni már csak ezért is érdemes élni öröm Szimbának barátnak verset ajándékba adni mert szívből szeretetből teszi mert érzi Szimba azt a szeretetet amit barátok kik itt vagytok chaten msm szívből adtok barátság köszönöm nektek hogy barátok vagytok szív csak értetek él dobog mert ha nem vagytok Szimba sincs halott***SMILE FOREVER mindörökké mosoly Dokim lelkem gyógyítója doktora ne vedd most sértőnek amit most én mondok vakon bíztam benned első pillanattól kezdve mikor még Szimbaként ismertél meg engem örültem neked vidám voltam nagyon mert jó barátok lettünk aztán tovább léptünk sokat beszélgettünk s meghallgattál mindig ha öröm ért vagy bánat így lettél te doki lelki dokija Szimbának mert ezt a nevet adta neked Szimba mert egykor vak volt neved dokim s most lelki dokim vagy már s Szimbából én a te tündérkéd lettem patak, erdő, faház Erdőben jártam egy kis patakra találtam s ott egy jó barátra Wacakra vártam de csak egy elhagyatott faházat láttam kicsit szomorú voltam mert hiába vártam pohár, kancsó, titok Kancsómban borom hát nem titkolom pohárból adom s egészségedre kívánom Waczak barátom***patak, erdő, faház porcelán, mécses, nyúl Nyúl komám porcelán s így könnyen törhet biz ám de ha vigyázol Waczak barátom talán meg ússza nyúl komám s életbe marad s nem kell temetés sem mécses ám vígan élhet még porcelán nyúl komám Iszod forró teádat bögrédből ágyadban barátom Waczak s kábultam keltél reggel föl mert párnádat fejed alatt kerested kutattad de sajna már reggelre elhagytad s mint macidat hát azt is hol találtad az ágy alatt addig kerested kutattad még végre meg nem találtad***maci, tea, párna, Pizsamád leveted ha órád jelezz csörög neked siethetsz tévéd elé kezdetét veheti tv műsorod amit nagyon szeretsz kedvenc fotelodba ülj kényelmesen s élvezd minden percét amit nézni szeretsz ezt kívánom én Szimba Lelkemben üresség szívemben fájdalom szememben könnyek mert nagy az én bánatom azt fájlalja lelkem szívem oly nagyon s azt kérdezem most ki az én igazi barátom mert már magam sem tudom csak találgatom kutatok keresek s majd csak találok barátot s reménykedem talán nem lesz üresség lelkemben s fájdalom szívemben a szememben könnyek sem Felhők között jártam sok barátra találtam mindig erre vágytam most itt vagyok köztetek s érzem hogy szerettek mert hatalmas nagy a szívetek melybe én is beleférek ezt Szimba köszöni most szívből mindenkinek Szomorú szívem mert megbántott egy igaz barátot s küzdök és harcolok érte hogy visszanyerjem igaz barátom de szívem szomorú marad ha nem nyer tőle bocsánatot A pokol kapujánál álltam Lucifer barátra vártam de csak gonosz ördögök táncát láttam pedig én a mennyországra vágytam de csak gonosz ördögöket találtam nagy fénnyel égő tűz lobogott szemükben s karikás ostor kezükben s én nagyon -nagyon féltem reszkettem hogy bántani fognak s nincs ki megvédjen Szimbát mert nem jött Lucifer barát kire várt Szimba nagyon oroszlán, kert, park Vidám parkban jártam oroszlán királyt láttam s közben barátomra Waczakra vártam de hiába vártam nem jött s haza mentem végül nagyon sírtam mert csalódtam s így a kert kapuját kulcsra zártam bánatomban Apa hát eljött ez a nap is a születésed napja épp oly kerek mint napnak korongja 60 éves lettél .,ezen a szép napfényes vasárnapi napon. köszöntelek téged születésnapodon tudom nem vagyok tökéletes mert mindig ellent mondok neked ezért bocsánatot kérek mert nagyon szeretlek téged s kívánom neked gond baj betegség kerüljön el téged boldog születésnapot kívánok én néked lányod Ancsa***február 4.-én Ó istenem segíts hallgasd szavaim kérésem hogy mit is szeretnék én kérni te tőled volt egy barát kit azt hittem meg tarthatok első volt ő a legelső barát ki sajnos örökre itt hagyott engem kit azóta sem feledtem egyetlen percre sem igaz én hibáztam meg bántottam de mindent elkövettem azért hogy vissza nyerjem volt barátom barátságát de sikertelen volt minden próbálkozás hiába hullottak nap mint nap fájdalomtól keserű könnyeim de egyetlen egy esélyt nem adott nekem hogy bizonyítsak hogy érdemes vagyok barátságára s ez borzalmas érzés fájdalom ez nekem mibe bele pusztul szívem lelkem jajjjjj istenem miért vetted el ezt a barátságot tőlem kérlek szépen add vissza nékem mert erre vágyom titkon hogy egyszer vissza kapom elveszett első barátom de hitem elvesztettem mert tudom hogy hiába miden őt már nem kaphatom vissza soha ő megnyerte a csatát én elbuktam s vesztettem s elvéreztem meghaltam s ő győztesen el távozott itt hagyott porba hullni meghalni a barátság csata mezején S jön egy manó kinek neve álom manó kezem súlyos mintha nehéz lánc lenne rajta s álom manó szememet sújtja s én küzdök ellene de hiába mert álom manó legyőz nem sokára lecsukja szemeim s fülembe suttogja aludj aludj kicsi Szimba álmod legyen szép s vidám**S jött a napfényes reggel kicsi Szimba kelj fel álom manó szállj el fuss messze vissza a te országodba az álmok országába s ha megint elszáll az este sötétség borítja a földet kicsi Szimba fárad kérleli s hívja álom manó barát gyere siess már nagyon várlak téged segíts, kicsi Szimbának lecsukni szemeit őrizd szép s vidám álmát reggelig itt van végre meg jött álom manó barátja kicsi Szimbának fülébe suttogja aludj aludj kicsi Szimba itt leszek veled s nem hagylak el soha ha szükséged van rám csak hívnod kell és én itt termek nyomban vigyázom álmodra hogy mindig szép és vidám legyen mert álom manó egy jó barát ki szereti óvja védi kicsi Szimbát ...vége Hol merre jársz most mert hív téged Szimba szüksége van rád ó te vidám bohóc barátom segíts nekem mosolyt csalni szomorú arcomra mert szemeimet megint könny fátyol borítja s végig folyt arcomon a bánat és magányosság könnyei Derékszíjon kulacs kulacsban meg bor van fejedben meg már pityókás mámor van vigyázz ! IHI barátom nagyon meg ne ártson csak annyit igyál mindig hogy a legyen jó kedv búfelejtő egészségedre váljon ezt kívánom neked szívből IHI kedves chates barátom Elvesztettem egy csatát mi fontos volt nekem ezért fáj oly nagyon. most szerelmes szívem de fel kell állnom s küzdeni tovább nem feledni a következő szerelmi csatát mert e háború nehéz de az én szívem harcol és megnyeri a csatát és annak háborúját is mert e háború nehéz de az én szívem harcol és megnyeri a csatát mert e szív erős e szerelemtől!! csatát elvesztettem de a háborút nem fogom Bánatos szívemből hullik a könny , de egy jó barát boldoggá tesz , és ez nekem öröm, bohóc Lali a neve , arca csupa derű , vidámságot add szívemnek s Szimba már nem keserű ...a könnyek tovaszállnak és tudom hogy az életben jó barátok várnak IHI kezedbe veszed fegyvered melynek neve parabellum fegyvert pisztolyt jelent nézi szemed cél keresztet s feladatod teljesíted mit parancsnokod adott neked de előbb vedd magadra álca hálód hogy fel ne ismerjenek téged mert jaj lesz neked ha már nincs álca háló ami elrejti tested IHI barátom Tőr mely szívem megsebezte bíborvörös volt vér mely folyik tőrtől sebzett testemen bíborvörösre festette a kék eget s a fekete földet melyen most egy sírkő áll s félelmetes mint halálom mi elért s bekövetkezett s egy rideg kő jelez csak emlékeket Szenvedéllyel szeretnék szívből szeretni de isten ezt nem engedi árnyékot vetett éltemre s igy kell élnem már örökre de van sok barát aki szereti Szimbát lelke megtalálja nyugalmát mit szél nem söpörhet el csak úgy mert egy barát az mindig barát Róka Rudi te jó barát Szimba szíve örül ha lát , mert jelenléted fontos nekem , a te barátságod éltet engem , s messze vagy , tudom , de a barátságod nagy hatalom . Egy más ország lakója de a barátság hordozója ... életed élted nap mint nap , s várom a varázst amit adsz ... az élet nehéz de egy barát mindig elér Pattmann te kedves chat barát ... boldogsággal tölt el ha Szimba lát. .erőt ad a jelenléted s én nap mint nap várlak téged te jó barát mert ha fellépnél a chatre vidámságot hoznál minden áldott este....mert barátságod oly fontos nekem ez tart életben engem**Pattmann te kedves chat barát ... boldogsággal tölt el ha Szimba lát. .erőt ad a jelenléted s én nap mint nap várlak téged te jó barát mert ha fellépnél a chatre vidámságot hoznál minden áldott este....mert barátságod oly fontos nekem ez tart életben engem*********Pattmann te kedves ifjú chat barát mint kő szikla oly kemény erős vagy,s bátor szemedben csillogó erő barátság hatalmas fényét látom ragyogni mely csillagként sugárzó hatalom és szíved kapuja barátságra nyitva áll s ezrét köszönet neked, barátom hogy elfogadsz engem Szimbát, s chat barátod lehetek mert Szimba ugyan gyenge és védtelen de a barátságod nagy kincs és éltető erő nekem*** Hazugság volt minden szavad mit ígértél nekem szerelmet mit soha nem éreztettél velem pedig én szerettelek téged szívből szerelemből de most már jég fagyos lett szívem elaludt lángoló szerelem mit irántad éreztem már vége mert becsaptál s hazudtál nekem***hazugság, szerelem, fagyos, Álmomban a kéklő hegyeken jártam s nyíló rózsás kertedre találtam leültem ott egy hatalmas kőre s vártam egy igaz barátnak jöttére jött is hamar ő nem váratott engem túl soká sietett hozzám hogy boldog legyek s ne legyen magános msn és chat baráti szívem Szimba minden álma teljesült e szép napfényes vasárnapi napon valósággá válhatott mert vissza jött a hosszú útról egy igaz barát, s vissza adta barátságát s Szimba hitét ezért újra bízik hogy e barátság nem álom hanem valóság Márvány fekete sírköve sírjánál sír ki őt szívből imádta szerette de még is el temette s most itt nyugszik Devíl a csendben a temetőbe mert a halál jött érte s ezért lett sírköve gyászos ében fekete***Devíl Lovag vagy igazi nemes s eszed penge éles ki mindig békességet keres arany szívű Waczak barát ki régről ismeri már Szimbát hogy honnan hát az internetről egy ablakon át mit kitárt s így lettél Te Szimnek kedves chat barát ki minden este itt vár reád mert legfontosabb mi embert éltet a kenyér s barátság ez a teljes igazság nem hordok össze kígyót, békát, hidd el hát kell lelki barát hiába a távolság pipának füstje szálljon hát sokáig tartson e barátság s ha pipád már hamuvá vált ne dobd el hamutálon őrizd hamuját.***hamutál, kenyér, béka, lovag, internet, Nyugalom kell léleknek szívnek pedig öröm s egészség mi testbe költözzön betegség tőle távozzon messzire kerülje el hosszú időre talán örökre egy életre s szem csillogjon örömtől hát nézzen fel az égre este számoljon végtelen csillagot ha ehhez van kedve keressen barátokat kiknek örülne s így lesz csak boldog ember belőle*** egészség, öröm, nyugalom, Télapó hull hó ajándékot kapni s adni jó chat barátnak ja de jó s ma hozza a Télapó ajándékát várja minden chat barát aki jó s csúszkálni szánkózni is nagyon jó ha nagy hó hófehér csillogó hej hó el ne akadj Télapó igaz csak kinn hull hó az interneten meleg szobában beszélgetni jaj de jó bár ott nem hull a hó de még is várunk Télapó arcunk ha látunk mosolygó Füzetbe írj Szimnek levet hogy pisztolyod Waczakom kezedbe miért veszed ne hagyj itt barátom kérve kélek inkább fogj egy pohár vizet és hűtsd le forró fejedet mert ha nem jól döntesz onnan vissza nem térhetsz gondolkozz el s őrölj az életnek mert szép dolgok is történetnek például az sok chat barát szeret***pohár, füzet, pisztoly Óra mi csörög neked Waczak holnap virradóra hogy kelj fel barátom mert menni kell a melóba s ne úgy pislogjon szemed fáradságtól mint pislákoló gyertya lángja menj gyorsan el ne késs ezt Szimba barátod mondja de kabátot is vegyél gomb is legyen rajta mert kint hull a hó Télapó szánját rénszarvas húzza ajándékba könyvet hozz neked puttonyába nincsen neki virgácsa mert Jegi Szim jó barátja***gomb, gyertya, óra, könyv Lapáton föld fekete gyászol Szim, Szimba, lelke sír s szeme keserű könny hull belőle Mert chat barátja Jegenye, Waczakja, Luciferje ördöge halott szegény barát kinek aranyból volt chat baráti szíve S ez legyen most márvány fekete hideg rideg sírkövébe vésve soha nem feled el téged Szim, Szimba, Egy chat barát baráti szíve őriz mind örökre s könnyes szemmel felnéz Szim, Szimba, A kék égre s bízik reménykedve most már az angyalkák vigyáznak chat barátra Jegenyére, Jegire, Waczakra, Luciferre, ha már el kellett menni e földi létből örökre Hát nyugodjon ott a mennyben örök békességbe*** sírkő, lapát, jegenye, Mit gyertyát ha elfújnak úgy fogyok el én is ha barátok nincsenek meghalok én is mert barátokért élek s boldogságot remélek ha a barátok elmennek s nem jönnek én minek éljek s reméljek mert barátok nélkül szomorú az élet Oroszlán vagyok chat nevem Szim, Szimba, s ragaszkodó a baráthoz akár egy macska Minden nap itt ülök várok egy barátra Waczakra, ki elfogadta Szimet, Szimbát, abba a pillanatba Chat baráti szívem szeret ezért téged rajongó chat barátja Szimba, Jegenyének, Te vagy Jegim chat barátom ihlet adóm Luciferre, ördöge Szimnek, azért írok verset neked mert nagyon bírlak téged, Mint ahogy Te bírod Szimbát, Szimet De kérdezne most Szim, Szimba, valamit tőled szereted e a tehénnek tejét ? no erre felelj kérlek hallgatja Szim, Szimba, válaszolj barátom kérdésemre nosza van időm megvárom***tehén, oroszlán, macska Kolbász, mustár, mi jó falat egészséggel fogyaszd Waczak De ne egyedül magányosan mert a Te szíved aranyból van Társaságod szép lány legyen kit szíved választ szívből szeressen Üljetek egy padra a szabadba öleljen át két karja jegenyefa árnyékába Szerelmes szavakat suttogva füledbe Ezt kívánja barátjának ördögének Lucifernek, Egy chat barát Szim, Szimba. Pálinka, bor, üvegbe ki ne idd egyszerre Tarts mértéket Waczakom barátom Jegenye, Jegim, Szimnek, ördöge Szimbának Lucifere kér téged Szim egy chat barát Kinek fogadd el tanácsát ki úgy szeret mint chat barát S mindig vár reád Te arany szívű chat barát ne érezz fejedbe poklok poklát Hanem pálinkád, borod, zamatos ízét illatát.***üveg, pálinka, bor Szeretet az mit szív érez s add tovább hát mindenkinek Az éhezőknek ebédet hogy ne éhezzen többet Mert szeretet vezérel téged s mikor munkád el végezted Te jó tét lélek a pihenést már megérdemled***Szeretet ebéd Pihenés Karácsony ,szeretet , ünnepe gyertyafényben, békességben ,teljen Családdal, baráttal, hát eljött végre ez az ünnep Barátom Somy mit vársz minden évben Ünnepi asztalod öltöztesd fel szépen fenyőfád alatt Télapó mi szobádba áll Ünnepi ruhát öltsön arany ezüst díszben s szíved szeressen arcod csak mosolyt rejtsen bánatot felejtsen S minden karácsonyi ünneped boldogan teljen***karácsony, szeretet, ünnepi asztal, télapó, Lucifer lelked gonosz sötét pokol mint lakhelyed ahol mélyén föld alatt sötétségben lakol s uralkodol Mert ott király vagy Te Lucifer az ördögök királya s gonoszságodnak nincsen párja Kezedbe vasvilla szemedben perzselő tűz lángja jóságos lelkek pusztítója s ezért maradj Te inkább az ördögök uralkodója királya mert földi létben a Te lelked Bocsánatot nem nyerne soha csak kárhozat lenne jutalma*** Lucifer, kárhozat, pokol, Kalapács mit csinálsz? ütemre dobogsz, kalapálsz Figyeld szívnek ritmusát Mert chat baráti szeretet Vezérli most Szimet Szimbát E vers kitalálóját íróját De van egy ihlet adó Chat barát ördögöm Lucifer, Waczak, Jegim, Jegenye, kinek van négy chat neve s aranyból van chat baráti szíve S esernyő kell esőnek Zsebkendő kell könnyeimnek Ha egyszer majd búcsút intek De chat baráti szív Mindig őrzi emlékedet Nem felejt el soha Téged S ciginek füstje elszáll De a barátságot őrizze ám Szíved Ádám mint hamut a hamutál.***hamutál, esernyő, kalapács Doboz lehet kerek vagy kocka raknak e virslit az uzsi dobozba Kannában friss tej,vagy citromos tea, vagy netán szőllőnek nedűje Jó ízű borocska mi szomjat csilapit mi arany szívű barátnak kívánsága Mit szeretne Waczak,Jegi, Jegenye, ördögöm Lucifer, Szimnek, Szimbának,chat barátja bátran kívánhat bármit tejesül Míg e vers kőltője, írója, újja bírja s gépi szív dobog addig írja Szim,Szimba,***virsli, doboz, kanna Rádiónak dallamára kelj fel holnap vírradora ha még sem járna az a Waczak fránya óra ketyegő mely recsegő de már nagyon nem nyerő cseréld hát újra s jóra hadd ketyegjen tovább az óra ezt mondja hát Szim, Szimba, egy chat barát ki számítógép előtt ül órákon át vár reád Te arany szívű chat barát Jegenye, kinek sosem fagyos jeges a szíve de kicsit ördögi a terve s ezért lett még Lucifer is a neve***óra, rádió, számítógép, Ateista lettél barátom Jegenye, Jegim, ? hited nincs istened tagadod látod mit teszel ! Így majd elveszel ha nem hiszel ne tedd ezt nem szabad Waczakom barátom ördögi a terved Luciferes gonosz már látom mi lelt hát barátom kérdez téged Szim, Szimba, Mond el hallgatom hisz Én tudom arany a Te szíved mely testben dobog Csipke terítő lesz ajándék melyet isten add majd neked csak add vissza hitedet s horoszkópod halak Benne lesz hát nézze már meg szemed mit add az istened neked bízz benne megint Ne veszítsd többször hitet kérlek***csipke, horoszkóp, ateista, A kis pocok, fenyőfa alatt lakott S nagyon fázott, foga vacogott Szomorkodott, mert nem volt barátja, sem kabátja De élelemben sosem volt a kis rágcsának hiánya Egy napon, Szim, Szimbának szerencséje volt. kapott egy kabátot és vele együtt egy arany szívű barátot Kinek neve : Waczak ,Jegi, Jegenye, Lucifer Ki soha félelmet nem ismer, Szárnyai, alá vette a kicsiny kis állatkát Ki pocok formából, emberré változott és eme rendes emberkével összebarátkozott E vers ugyan nem tollal íratott de chat baráti szív örül dobog ha Ádámnak Verset ajándékba adhatok***pocok, fenyőfa, toll,***pocok, fenyőfa, toll, Tenisz egy sport melyt űzől s győzöl jutalom érmed aranyból légyen mint baráti szíved Mit kapott egy chat barát Szimba, Waczak, Jegenye, Szimnek, Luciferre ördöge egy ablakon át látja hát jössz e ma is Jegim, Te chat barát ki pohárból issza kedvencét a teát***ablak, tenisz, pohár, Léleknek ha volna tükre láthatnád Wick magad benne s szíved ha igazán szeret hát tudod Te is szerelemnek hívják ezt mit sors ki nem kerülhet nem kegyetlen sors ez hanem boldog élet Szim, Szimba, ezt kívánja néked Ki csak chat barátod lehet de nagyon örül ennek ha jössz mert beszélgethet veled s ezt köszöni szépen itt meg egy chatnek a Rádió xeretleknek s egy chat barátnak Wicknek kinek Szim Szimba baráti szeretettel költőtte írta e verset*** sors, szerelem, lélek, Természet szép legyen hol sok illatos virág s madárka száll felhőkig ott van fenn a szabadság Wick, szívedben legyen hát boldogság harmónia s gondtalanság legyen ki téged szívből szeret imád, vár, s vigyázz majd reád életed hossza sokáig teljen szíved szomorúságot, bánatot, mindig feledjen s legyen még jó szívednek kapuja tárva nyitva barátságra Szim_Szimba chat barát már belépett rajta ki ezt a verset költötte írta***természet, szabadság, harmónia, Szív törik ha bánat éri Wick egy chat barát vissza térését reméli s begyógyul seb gyorsan ha öröm éri mert boldog gyógyírja néki s barátság boldogság mi Szimet_Szimbát élteti s üres szavak itt nincsenek csak barátság van ami csak is szívből jöhet mit keresek azt már meg találtam köszönöm Én Wicknek ezt*** szív, öröm, bánat, Barát hiányzik szív érzi ezt most itt írja le jobb kéz mutató ujja ezt ma, Péntekén papír, nélkül toll, helyett verset gépen költök, írok, Én Mert tintám sincsen idő telj el két nap gyorsan múlj már el Óra mutatója, perc, siess haladj tovább szél sebesen röpülj S öröm ér nagy ha Wick, vissza tér Gép elé ül majd a buliról mesél s az ígéret az volt még vasárnap Mobil csörren hív egy hang Wick, beszél chat barátom lesz az Köszönt hát szia Szim*** hiányzik - barát - szim Csendes az éj csillagok ragyognak szív szeresd mindig a chat barátaidat Ők messze vannak ugyan mint csillagok fenn oly messze de szív megtalálta Addig kutatva keresve az utat végig járta A végtelenbe míg rátok talált a csendes csillagos éjbe Mert szeret szív nagyon Titeket értetek chat barátokért él dobog szív lüktetve S így már oly közel vagytok nem is messze Nézd meg szem a föld milyen kerek s kérdezd meg hogy szeretnek e az emberek Mert akkor lehetsz boldog ha mondják neked szív mindig szeret mert a föld melyen élünk Mindig forog kerek mint gyűrű mit hord kéz Mi összetartást jelent hát ott hol élet van soha ne legyen gyűlölet csak szeretet Mert az élet rövid véges s ezét kér szív szeressetek emberek amíg csak lehet Szem a lélek tükre hát hadd olvassak most belőle mintha könyv lenne kinyitom Én Szim_Szimba nézzük csak mit olvasok ki szemedből mint egy tükörből mit vissza tükrözöl kitalálod e ? Wick, barátságot, boldogságot, remélve már megkaptam tőled azt mit tükörbe lát szem szív érez csak attól lehet igazán boldog örökre ha ilyen chat barátja van mint Te köszönet érte***szem, szív,tükör, • Szerkesztés...

Friss topikok

Linkblog

Archívum

HTML

2009.11.05. 23:10 Szim_Szimba_ Tündérem_ Chat barátok költője

olasz Anikó Honlapja

Álom

Fekszem az ágyon,        
behunyt szemmel várom álmom.
Sötét van éjjel, egyedül fázom.
a takaróm pedig nyirkos rideg
a szívem megállt tapintsd meg.

Nincs élet szívben már halott,
mi megfagyott a lelkemre kőhalmot rakott.
Gyászoló emlékében éljek.
a rángó síró görcsöd,
Még mindig visszatérhet,
de ne sírj hát, ne sirass meg kérlek.
Látod? ott égnek még a gyertyában a fények
------------------------------------------------------------1
2009. 09. 14     

Az álmok

Halhatatlan remények
feltörnek belőled.
Keserű lesz szád íze
mikor holnap, felébredsz.

Vesztettél, rájöttél,
de mind ehhez már késő lett.

Az óra a homokkal
már úgyis mind lepergett
eltelt idő,
fel kellet hát kelned,
mert a nap fénye,
az álmokból kikerget.
A szem nyílik, hát ébredj!
2009. 09. 15.  
----------------------------------------2
Másik Énem

Mindig magamban beszélek
szólok egy másik félnek,
Kitől Én nem félek,
mert Én vagyok az.
Kivel megbeszélek,
mindent, de mindent

Most csodálkozol,
hát ne ijedj meg,
mert e verset bizony
Te, magad Tőlem,
a napokban kérted.

Hát most itt van
tessék kívánságodra
teljesült, kész lett
Ugye? el nem késett.
------------------------------------3
2009. 8. 26.  

Árnyék vagy
Te a falon

Árnyék vagy Te, a falamon,
szállj, le onnét azt akarom.
Kergetőzz velem egy nagyot,
hogy szaladjak el előled?
Hisz nem tudok.

 

Mert a lábam, az nem mozog,
jaj, Istenem hát, az árnyékom elkapott.
Tőle azt hiszem, sosem szabadulok,
mert valljuk be őszintén hogy,
Én, a saját magam, rabja vagyok.

S csak is hozzá senkihez,
ön magamhoz kihez, máshoz
nem tartozhatok.
Hiába minden mit akarok?
Eldönteni magamtól semmit
De semmit nem tudok.   

Álmos vagyok,
nincsen, párnám!
Kedvem sincs
lehajtani fejem
egyedül árván,
de Te messze vagy
nagyon, drágám!

Az út, hosszú
gyalog, a járdán
meddig jutsz? Idáig el.
Szeretném, légy itt velem,
a puha párnán.

Ölelj magadhoz,
ha könnyeim panaszos,
nyugtató szavakkal
ugye, most hozzám szólsz
nem máshoz.  
------------------------------------5

Még kezdő író
vagyok!

Szavakat keresek,
mik még nem oly híresek,
de remélem, egyszer majd
csak azok lesznek.

Mik ezek hát figyeld,
az agyból kipattanó
szókincsek hiányát érzed,
tudom, lehet,
mert még kezdeti a stádium

De nagyon oda figyelek rá,
érted olvasok minden,
de minden verseket,
regényeket, újság cikkeket.

Minden tudományt
beleteszek, a fejbe meglátod,
Bele bújok, a könyv legmélyére,
áldom majd a világot,
bejut az agyba, annak
agy tekervényeibe.

2009. 08 21.    
---------------------------------------------6
Kinek higgyek

Lelket, szívet összetörnek,
hogyha hazugságon érnek.
Kimondott szó, mondd
hát ennyit érek,
Miért szidsz? Nagyon,
nem is ismersz.

Hogy mit érzek kit, érdekel?
Könnyeim erről mesélnek.
Hallgass meg szótlanul.
minden gyanú felülmúl, látod?

A szavak szádból jobban fájnak,
ítélet nélkül rácsok mögé úgyse zárhatsz.
Mert mindenki életre való, tiszta lélek.
kérek egy bírót, ki Engem, elítélhet.
Mert Te, magad azt nem teheted, érted?

2009. 09. 14.   
-----------------------------------------7
A szívem
üvegszilánkos

A szívem üvegszilánkos
darabokra törted,
hát nem látod?
Azért szúr, éget, vérzik, Érted!
Mondd ki ítéleted
halálom órája végleg végzett
Velem! Kivel? még kérded?

Az óra mutató már kiesett
halott vagyok, rajtam
ne segítsetek, minek
nem érdemlem meg.
               
Gyászba borultak a fák,
Ők tudják! Én kérdezlek, Minek?
Ne hulljatok könnyek,
Ó mi az, Istennek gyászoltok,
engemet.

Mondani akartam,
hogy ne, oly felesleges
költsetek pénzt, Rám
ezt az Isten fizesse meg
Imával.
2009. 08. 30
-----------------------------------------------8  
Álombirodalom
 
Az ágyba lefekszem,
hatalmad, az nagy felettem,
mert egyből látod?
Lecsukódik a szemem
a testem ernyedt tehetetlen.

Hol vagyok?  
Tőled, kérdezem.
álombirodalom,
városába érkezem
e csodaszép városka
tetszik Nekem,

Ezután, minden este
ide, visszatérhetem,
ha álomra,
a csipke párnámra,
ráhajtom fejem.
----------------------------------------9
Szerelem

Szerelem leplezem,
de nem tudom hiába,
Szívem fáj, érte reszket.
belehalok a magányba.

Nem bírom!

Örökös küzdelem
ebbe a világba!
Életem,
ha Te, nem lehetsz
Enyém
soha,
Nincs szerelem?

Nem nyílik rózsafa
kertemben
Illata sincs, semmilyen
nem
lehet, nem érzem!
Miért nem?
Ki tudja?
Ugye nincsen,
senkinek erre, válasza?!
2009. 09. 13.
-----------------------------------10
Éreztem kezedet

Éreztem kezedet, ahogy simogattál,
azt felejteni nem lehet, álomba ringattál.
Bár most is érezném, ha az idő megállt volna,
Te voltál szeretőm álló homokóra.
Miért jársz, kelsz idő, megállhattál volna,
de sietned kellett, el vitted az álmom,
annyira fáj szívem, magányomba zárom!

Most már vége ébredj, ébredés követe,
Az álmaim Ő volt, ki azt szanaszét kergette.
Búcsú szép reménye, mind ennek lett  vége.
Keresztet vettem ezért a kézbe, s így imádkozom érte,
Jöjjön vissza hozzám, mert megígérte.
A könnyeim víz patak, úgy csordogál végig,
Feledésbe merült rózsaszálat elviszed a sírig.

2009. 09. 04.
---------------------------------------------11
Ébenfa,

Ébenfa,
gyászruha,
fekete a rózsa.
Istennek, temploma
nyíljon ki ajtaja.

Síri csönd, oda bent
gyertyának ég, lángja
Embernek halála.
Szíveknek, van fájdalma
a pillanat lett órája.
telt le, vége
éppen ma!

2009,09.12.
-----------------------------------12
Rád nézek,
De semmit nem
érzek, nem értek,
Vége mindennek.
Mi éltetett elmúlt.
Hamis remények,
csak sírok, tovább
érted.

A szemekben
fájó könnyek,
mi még, most volt
csak az emlék, szép.
Az maradtál Nekem,
temetem el,
örökre szívemet.

Mit azt hittem
egyedül soha,
sem hagyod.
Nem lehet,
úgy szenvedek.
 
Szerettelek,
vagy szeretlek.
érzem, érted
de, vége lett.
mintha marnák,
a lelkemet
A kínzógyötrelmek
pusztítják, életemet.
-----------------------------------------------------13
Helyes írás tanulása

Betű, írás, helyes írás.
El ne felejtsd nincs, kihagyás.
Nem tanultál? Most tanulod?
Csak figyelj oda! S menni fog.
Zűrzavaros minden kicsit, Te is tudod.
Elfáradok de, ígérem, semmit soha, fel nem adok,

Az ábécé az a betűvel kezdődik,
Tudom már, a hibáim, javítgatom.
T kettőzve írásjelek, mondat közben vesszőt teszek.
I rövid az pont hiánya, mondat végén pont az, zárja
Lassan látod? Bele jöttem
Az írásba olvasásba,

Minden kincsem bele zárva
Ki ezt nekem, Anikó, Ancsának
Az agyamba bevésni próbálja
Író költő jó barát
Neved lásd szeretettel,
ide, írom hát
Bencze Attila.

2009. 09. 04.
---------------------------------------------------14

Vallomás

Mit mondjak,
mit valljak,
hogy szeretnék
szeretni.
nem tudtad?
az agy tiszta
szürke állomány.

Én is
vagyok olyan,
mint más talán,
nincs különbség
semmiben,
minden ádáz
küzdelem.
legfőképp a szerelem,
mi hiányzik,
add Nekem,
Istenem.

 

Egy, csókod
jóleső bókok
elhagyott évek
múltat idézzek?
inkább már jelenbe
abba éljek,
a múlton már
hiába kesergek,
mit visszasírni
bizony nem lehet,
pedig azok
lettek volna,
vigasztalók,
a legszebb,
pillanatok,


Álmaim közzé
tartozók, érted?
Mik összetörtek
bennem voltak csak,

oly szépek
emléke az még éltet,
de még is félek,
mert így, mit sem érek,
a lényeg hát,
kimaradt az életből
a szépnek hittem,
reménykedtem

Tudod,
hogy, miért?
Mit tettem,
azt mond csak
el Te, a szívnek
szó szerint rajta,
könnyítsd az
inga lelken.
Nem könnyű sírni
könny nélkül
tudni kell,
Bár szív fáj,
azt tűrni kell,
ha mégis szakadt.
Viseld el!

Igaz, nem volt az,
sok idő, Vagy nap,
csak pár óra, csupán
forgó pillanat.
Vágy, Hit volt nagy,
hát elveszed, megint
az Isten szerelmére
inkább kérlek,
add kezed felém,
nyújtsd, ki segíts
--------------------------------15
Hitetlen ember
magánya

Fekete tollal
írok egy utolsó levelet.
Üzenet,
annyi lesz, elmegyek,
Haraggal,
itt hagyom a világot
Emberek!

Nem kell, virág sem,
síró könnyező, emberek,
Koszorú, koporsó, fából
vagy vasból kereszt.
Papi beszéd, az sem kell.

Ha hittem az Úrban
már azt sem teszem,
hogy, volt e vagy, éppen van.
nem tudom, mennem kell,
Hagy, menjek egyedül el.

2009. 09. 16
_____________________16

Beszélj vagy csönd,

Beszélj!
Szólj hozzám magány.
Bezárt a szobám
falán egy kép, lóg csupán.
Rég volt az ám hatvannyolc, telének hava
január huszadika, esküvő napja
Anya, Apa.

A nap süt kint, két szív boldog.
az élet kezdete a föld, forogj!
De minden, minden, nagyon gyors.
Két gyermek, már nem csak miénk,
Mi egy szép család, vagyunk.

2009. 09. 20.
_____________________17


Szívem szólj,

Szívem szólj, bátoríts,
mond azt, szeretni tudsz e még.
Szólalj meg, válaszra méltass,
az istenért, tudod, hogy, fáj a szív.

Nagyon nagyot dobbanj, élj.
mutasd hát, hogy élsz, lüktess szívem,
Szólj egy szót hanggal, beszélj, bátoríts
csókkal még tovább, csak szeress, szeress.

Míg dobogsz, érzem, tudom,
hogy meddig élsz, a pillanatig.
Addig még, míg kalapálsz,
mert reménykedsz,
Te, szerelmes szív.

2009.09. 22.
______________18

Tűz nem éled

Tűz nem éled, szerelem halott,
volt kit rég szeretned
De az végleg elment, itt hagyott.
így lett szíved, boldogtalan elhagyatott.

Fáj a sors hogy, így alakult.
Mintha keresztet hordanál, hátadon.
A feltépett sebeket felszakítod, fájnak, hogy, miért?
Büntetsz így Istenem, nem
Hát azt nem tudod.
___________________________________19

2009 09 23.

Egy pillanat

Holdtükrében van egy pillanat,
nézd ott, a csillagokat, azokat, ragyognak.
Lásd ki vagy, mi az ott még
egy kutya, ugass, csak ugass,
Tombold hát ki magadat.
 
A hangod, mi a torkodon kifakadt,
sírástól torz volt, ijesztő, reszkető
a tudat rossz álom volt. hidd el.
Látod! Mit mutatsz, hogy félsz!

Látni rajtad, nagyon is,
hogy tested verítéke forró,
megizzadtál ugye? Egy éjszaka, alatt.
Hol- meg fázol, hideg van, kint szaladj.

Mentsd életed,
míg azt meg lehet mentened,
Fuss, rohanj, de el ne felejtsed,
ha megállsz, akkor véged lesz!
-------------------------------------------20
2009. 10 02.

Könny

Könny csepp az arcon
csurogj, hát végig.
A bánatom a mesébe bele illik,
álmodtam pár óra érzést.

Valósággá váltott csókok, érintését
éreztem kezét testemen, végig.
Azt a simogató érintését,
hogy kezével hozzám ért végig.
Jaj, csak a múlt volt jó,
s maradt  meg, a fájó érzés.
___________________________21

Angyal szárnya

Angyal szárnya hófehér.
libbenj, az égben szívemhez érj.
Csókod forrjon, enyémmel össze
úgy várok minden pillanatra.
Nézz hát ide. a szemembe bele.

Te, vagy az voltál,
ugye? Szívemnek, a szív szerelme.
Szemeimnek elveszett a fénye,
Te, vagy az csak.
Te, egyetlenegy napon,
ha azt akarom,

Ölelj meg, szárnyaddal
s csukd azt majd össze.
S vigyél innen el,
nagyon, de nagyon, messze fel,
Oda fel, a fellegekbe!
-----------------------------------22

2009.10.04

Fa levél

Fa levél suttogj, mint a szél.
hát most beszélj, mondd nekem.
Múlik az ősz, itt lesz a tél.
minden, de minden hófehér,
Takaró ezüstös csupa dér,
hideg van, fázom, meg öleljél.

Csók érintés pillanat,
minden mi kedves, szívbe
itt bent maradt,
Az órák Veled, boldogak.

Csöppnyi percek emléke, voltál.
Te  örökre, az egyetlen egy,
dobogó szívnek
Szerelme, az maradtál.

2009.0.04.
________________________23
Óra
állj meg

Óra állj meg, pillanatra
Egy szóra.
hagy öntsem ki lelkemet
Szavakba,
itt leírva egy papírra
Szófoszlányokba

Mit érezzen szívem, ha
magára van hagyva.
Fáj nekem az,
minden, minden pillanatban.
Ha szív be van zárva!

Egy üres szobában,
nem képes szív lüktetni, élni,
Soha, magában,
ha nem nyílik az ablakoknak,
a sötét rácsa.

Börtönben ott halok meg
egyedül, magamban.
Csak gyertya fénye jelzi,
voltam éltem, valaha.

De minek, ebbe a földi világba
inkább cél nélkül
megyek,
a feketeföld temessen
a halálba.

 

Azt kérem,
hogy, könny ne sirasson,
Ne búcsúzzon szavakba
tőlem, senkim se!
Sem előtte sem utána,
ne boruljon miattam senki,
gyászba!
_____________________24
2009 10.08.

Semmi se a régi

Minden megváltozott semmi sem a régi
vagy csak én, lettem ócska, néki.
Úgy dob már el mintha, koszos rongya volnék,
mit akkor tapos, sárba mikor ő akarja!

Fáj ez látja, de nem bánja, csak azért is csinálja,
ha isten volna, engedné e, nem hiszem! Nem!
Hogy rongyként éljek megalázva
ebben a világban, a koszban, a mocsokban, feküdve!

Nem moccanva, a földre rogyva
a porba süppedő arccal bánatomban.
Csak egy keresztre hajolva,
a fájdalmamra gondolva.
Keressek vigaszt, nyugalmat,
itt a földön hagysz, lehet, most utoljára.

2009 10.22.

___________________________25
Halk zene

Halk zenére szívem, dobban
lüktetve vár, csendben halkan.
Nincsen egy olyan szó, hogy kimondjam,
szeretem őt, de egyre jobban.

Érzem, hogy vár rám, éjszakánként
csillagokkal álmodj holdfényed játék.
Pillanat mi, az mi ránk vár, még órákig
csoda vagy? Te nekem nagy ajándék!

De nem kaphatlak meg téged könnyen,
pedig vágyom, hogy légy itt, a közelemben!
Ölelj magadhoz, szorosan így látod?

Már hogy csurog a könnyem,
Patakzik, mint víz, a folyónak medrében.

2009. 10.25.
________________________26

E más világ

Miért vagy e más világ, te!
Miért ítélsz, büntetsz,
Tudatlanságra engem.
Hitemben rengettél meg éppen,
Villámokat szórsz, dühös vagy rám?
Hát ezt nem, nem értem!

Bárányfelhő volt még reggel,
mikor felébredtem.
És most  esőt hagysz, a fellegekben,
hogy hulljanak záporként,
Mint bánattól csillogó, könnyeim
a szemeimben.

2009 .10.30.
_________________27
Lyukas gumi

Lyukas gumi jajdul punci,
illik a farkad belém, dugni.
Élvezzük ki, ha lehet,
fogd, gyengéden csókold,
a mellemet reszketek.

Oly jó az, ha élvezet,
ha kilyukadt a gumid,
Mond, hogy az volt selejt,
hm, kérdeztelek
Tegyek ide kérdő jelet?

Válasz mi rá feleled.
vagy épp hevesen szeretsz.
A babánk gyümölcs. csak is
szexből, csókból, ölelésből,

Szívünk szerelmétől
születhet. veled,
Én, vagyok az, Neked,
hitem hidd el tele hittel Téged,
Nagyon szeret Dávidom

2009 11.01.
_______________________28
Évek alatt

Évek szállnak, mint a madár.
boldogságban nincsen határ,
Ne múlj el hát, te pillanat
mindig- mindig, velem maradj.
Ha óra pedig gyors, vagy szalad,
álljon meg az, egy pillanat alatt.

S majd ez határozza meg a sorsunkat,
mire vagy képes, mit felfoghat az agyad,
A jót felejtened tudod azt, bizony nem szabad,
csak is, a rosszat, a rosszban a múltat
Temesd el hát, felejtsd el,csak azt mi benned maradt
de gyorsan ám ne évek, hanem, pillanatok alatt.

2009 11 01.
.
-------------------------------------29
Tanga csipkés

Tanga csipkés, piros bugyi.
jó volna azt most, lehúzni.

Titok nyitja mennyországba
hová vezet a kapuja
kulcsa is van, rakd, a lukba!

vagyok magam,
a szerelmek virága a tettek múzsája
Elviszlek téged ,egy álom világba
ahol csillagod csak én vagyok,
Te pedig a Holdam vagy,
Ki ott fent ragyogsz. most

Míg a fények ki nem égnek
szeretkeznék én te véled,
Habos csókod édes- mézes,
múljon hát el éhség érzet.
Nagyon szeretlek én,
téged. érted?
Vagy is érzed? Kérlek,
nagyon-  nagyon,
Szeress.
_____________________30
2009. 11.02.

Hó zápor,

Hó zápor, rideg fájó szívek.
Jönnek a kemény zord, jeges telek.
Egyedül vagyok, s leszek, míg élek.
Félek, ha sötét van tényleg,
Ne hagyj most magamra lélek.

Látod! Már meghalni magam, félek.
Szívemnek inkább adj esélyt, csak egyet kérek.  
Istenem, hogyha kellek, szorosan ölelj, ölelj meg.
soha ne engedd, hogy a földedet
hol élnek az emberek, itt hagyjam,
búcsút ne vegyek, a nélkül elmenjek.

2009 .11.04.
____________________________31
Pipafüst

Hamu szürke, pipa füstje:
szállj fel most a fellegekbe.
Táncolj, körbe- körbe
én, addig bele nézek, a tükörbe.
Ó látom már, az milyen görbe.
A mosolynak könnyezés sírás,
lesz, ám tudod a vége.

A hamu füstöt láttad? Már, na, ugye,
hogy milyen nagy s szürke,
Mint a pipa felszálló füstje
a magasba, az egekbe.
Hogy honnan? Innen, a földről,
hová szállt fel, illant az el,
ilyen messze, ott van,
Hát látod? Most már, a fellegekbe!

2009. 11.06.
_______________________________32

Szavak nélkül

Szavak nélkül, ki nem mondtad,
de én tudok mindent rólad.
Szerető szíved, szívet dobbant,
(kiért?) Enyém legyen mind az,
mire vágysz, vágyom - azt te is tudjad.
Keress! Kérlek, ki ne hagyjad.

Mert én tényleg - mondom, szeretlek.
Hiányzol, így utólag mond el,
nem tudtad milyen érzés,
hogy szívből vágyódom utánad.
Kikiáltanám ki vagy nekem, a nagyvilágnak
az egyetlen egy, kié a szívem - te vagy az imádat!

Csak a sors, az ami nem engedi a vágyat,
de győzzön a szerelem, s ezért legyünk mi is bátrak,
A szerelmünk lesz a legszebb csodája a világnak,
ha akarsz engem megtalálsz gyere, hát.
Szeretlek! Érted már? Nagyon várlak.

2010.02.02

Egy pillanat: ölelése

Egy pillanat volt, ölelése
álom: úgy várom!
És csak arra vágyom,
hogy mellettem légy.
Minden mindegy, milyen áron
engem csókolj itt,
Látod? hol kell itt, a számon.
érzem máris: s úgy kívánom,
Csüngök rajtad, mint az alma, a fa ágon.
tépj le édes, a nektárom
Habzsolj télen, tavasszal,
ősszel és nyáron,
Örök léttel éltess, mély álmomból
hát lassan de, felébressz!

2009. 12. 31.

Lelkem: a pillanat

Csendje

Lelkem csendjét megzavarta pillanat, (Valaki)
kezdett velem érzem, ordítani!
Miért tette? Miből vette, bátorságát?
Hogy bántott,(meg) nem vette észre azt,
hogy szíven szúrt!
Képzeletbeli kését (belém) mártotta.
S azt jól megforgatta, bennem!
A szív sebből folyó vér, bíbor-vörös volt
S csak folyt végig a padlón:
tócsában állt meg!
De mielőtt szilárd lett volna a vér, még élt!
Dobbant egyet, milyet, nagyot (a szív).
S így utoljára megfáradtan, búcsú nélkül
nem köszönt el, senkitől.
Senkihez nem szólt: egy-szót- sem többet, elment:
(végleg) itt hagyott titeket, embereket!

2010. 02. 11.

Nem azért akkor, mond?
Hogy miért?

Kitéped szívnek tövestől a gyökerét.
Ó mindez neked még nem is elég!
Azt várod, hogy pusztuljon s fájjon!
Nagyon még és még. mindig!
Nem sajnálsz? (Nem) hatódsz meg semmin?
 
Nem vagy a vágyakért sem könnyekért.
Miért kínzol hallod! Azért,
hogy lássad kínomat, kínok - közt tépted ki,
szívnek fájt, ó a gyökerét.
Sápadt már arcom mond meg, nem
nem könyörülsz rajtam, de hát: miért?

2010. 02. 23.

 

Könnycseppek

Könny

Cseppek
Ülnek szememben,
Vágyom rá hogy,
Veled legyek
Mind örökre.
Szívem dobogását
Hallod e?

Úgy szól, figyelj,
Mint egy kellemes
Halk zene.
Gyere, hát táncolj,
Kezed add kezembe.
Meg ölelek kedvesem,
Gyere, hát most hozzám
Búj ide.
Csók, ajkunkon
Hagy, forrjon össze.

Melynek méz édes
Legyen mindig az íze,
Szeretlek szívem,


Nézz most a szemembe.
A könnycseppekből
Kiolvasod e?
Szerelmes szív
Mit érez idebent?
Látod már, ugye. 

 

Gondolat

Gondolat, mit leírsz, az papíron marad.
E versnek költője írója bizony Te vagy.
Mit írsz, az nem csak Neked szól!
Az egész világ olvassa majd,

Egy emlék, mit nem felejt el senki rólad,
Mit írtál az örök lesz, s így itt maradsz.
E sorok könyvbe lesznek, kinyitják azt,
S tudják majd, milyen ember vagy.
Érzékeny a lelked, hát most megmutattad.

Betűkből formáltál szavakat,
Az gondolat volt, s azt most ide  írhattad
Mi fejedből éppen kipattant.
De mi mozgat Téged, mikor írod a versed,
Megmondom Én, egy szó csupán, szeretet.
Az vezérli szívemet, s a jobb kezemnek mutató ujját

 

Azt kérded

 
ki a valódi Barát?
Az, akinek megérted minden kimondott
és hang nélküli szavát!
Kinek szemébe nézve
megérted minden apró baját,
kit csendesen megvigasztalsz,
ha könny borítja arcát,

Ha, ok nélkül bezárkózik,
Te átmászod hallgatása falát.
 
Kinek nem hagyod,
hogy egyedül vívja kilátástalan harcát.
Kinek villanásnyi mosolya,
apró kis öröme
elűzi minden bánatod,
s köztetek nincs olyan,
hogy alul múlod, Őt
vagy túl szárnyalod.

Kinek látványa
szívedet és lelkedet melengeti,
kivel jó a csend szavát hallgatni
s együtt merengeni.
 
Kinek nem számít, mit vétesz
kis-e, vagy nagy hibát,
kivel, ha beszélhetsz:
könnyebbé válik
e nehéz világ.
 
Az igazi barát,
kit szeretsz, tisztelsz, csodálsz,

s ha választásra kerül sor,
Te szó nélkül mellé állsz.
 
Az a barát,
kinek egy kedves szava többet ér,
a világ összes, minden kincsénél.
 
Az a barát,
kinek az öröme az örömöd,
bánata a bánatod,
kinek barátságát
minden körülmény közt vállalod!

Négy-év”tapasztalattal”előtörve

"Sokk e” az? ,ugye,,, hogy a Chat és doboz világában élve: Voltak napok mikor: hittem elvakultan hitben, a nagy ő be, nagy barátság terveit szövögetve. Az örök létbe lépek fel, mondhatom e azt hogy egy családias baráti, társas- körbe vágyódtam. Hol én vagyok annak központja:de más a lelkembe, és testbe is- még inkább más, hogy mutatkoztam de,... Szívem kinyílt feléjük egy ablakon át reméltem barátok lesztek, lesznek,- leszünk majd. Együtt mindig nevetünk, mert itt nem ér el felhő szomorúság könny, eső. ) vagy csalódás.
Tévedés- emberek!- Megismerése nap,- mint nap lesz e .Mosoly arcon derű magányra sincs itt idő, nem lesz, olyan múlik minden, de nagyon ám, az idő de, mit tapasztalsz nem mind igaz, szidnak, és,,, mocskolnak. képzeletben belém rúgnak, ha velem lenne ki Ő, Ő ő volt első ,,,egy Barát: vagy mi már, gyilkolna. fejvesztve megígérte komoly volt az! Hittem benne azt- mondta szétszedne taposná ki belemet ha hozzám közeledne lehet,... Ne hullik, a hajam ideg tépő izgalom-sírás a vég itt van, ennyi legyen elég A nappalt és éjjelt kevertem már egyben volt a szenvedéllyel álmosság jöjjön az nincs , látod? Hiába, az- álom, várom akkor sincs.,,,semmi féle kincs....

 






  •  
  •  
  •  
  •  


 


 


 


 


 


 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://olaszanikohonlapja.blog.hu/api/trackback/id/tr191503817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása